Načítání...
 

Tracker Item History

 Not logging
Tracker changes are not being logged: Go to Action log admin to enable

Verze Datum Uživatel Field ID Pole Difference
2 14.05.2024 10:56 redaktor 143 Text
 [https://asiatimes.com/2024/05/biden-slaps-tariffs-on-nonexistent-chinese-ev-imports/|Biden uvalil cla na neexistující čínský dovoz elektromobilů] [https://asiatimes.com/2024/05/biden-slaps-tariffs-on-nonexistent-chinese-ev-imports/|Biden uvalil cla na neexistující čínský dovoz elektromobilů]
-Bidenova administrativa údajně uvalí stoprocentní clo na dovoz čínských elektromobilů do USA. Čínská EV auta se teď do USA nedovážejí. Rozdrtily by americkou konkurenci i se současným 25% clem. Chevrolet Bolt, startovací elektromobil s cenou 29 000 USD, má stejnou velikost a menší dojezd než hatchback Dongfeng Nammi 01 s cenou pouhých 11 000 USD. Pokud by Čína chtěla podniknout odvetná opatření proti novým americkým clům, má k dispozici prostředí bohaté na cíle. General Motors loni v Číně prodal 2,1 milionu automobilů. GM prodává v Číně více aut než v USA. (Asia Times) +Bidenova administrativa údajně uvalí stoprocentní clo na dovoz čínských elektromobilů do USA. Čínská EV auta se teď do USA nedovážejí. Rozdrtily by americkou konkurenci i se současným 25% clem. Chevrolet Bolt, startovací elektromobil s cenou 29 000 USD, má stejnou velikost a menší dojezd než hatchback Dongfeng Nammi 01 s cenou pouhých 11 000 USD. Pokud by Čína chtěla podniknout odvetná opatření proti novým americkým clům, má bohatě na výběr. General Motors loni v Číně prodal 2,1 milionu automobilů. GM prodává v Číně více aut než v USA. (Asia Times)
1 14.05.2024 10:54 redaktor 143 Text
 [https://asiatimes.com/2024/05/biden-slaps-tariffs-on-nonexistent-chinese-ev-imports/|Biden uvalil cla na neexistující čínský dovoz elektromobilů] [https://asiatimes.com/2024/05/biden-slaps-tariffs-on-nonexistent-chinese-ev-imports/|Biden uvalil cla na neexistující čínský dovoz elektromobilů]
-Bidenova administrativa údajně uvalí stoprocentní clo na dovoz čínských elektromobilů do USA. Čínská EV auta se teď do USA nedovážejí. Rozdrtily by americkou konkurenci i se současným 25% clem. Chevrolet Bolt, startovací elektromobil s cenou 29 000 USD, má stejnou velikost a menší dojezd než hatchback Dongfeng Nammi 01 s cenou pouhých 11 000 USD. Pokud by Čína chtěla podniknout odvetná opatření proti novým americkým clům, má k dispozici prostředí bohaté na cíle. General Motors loni v Číně prodal 2,1 milionu automobilů. Ve většině let prodává GM v Číně více aut než ve Spojených státech. (Asia Times) +Bidenova administrativa údajně uvalí stoprocentní clo na dovoz čínských elektromobilů do USA. Čínská EV auta se teď do USA nedovážejí. Rozdrtily by americkou konkurenci i se současným 25% clem. Chevrolet Bolt, startovací elektromobil s cenou 29 000 USD, má stejnou velikost a menší dojezd než hatchback Dongfeng Nammi 01 s cenou pouhých 11 000 USD. Pokud by Čína chtěla podniknout odvetná opatření proti novým americkým clům, má k dispozici prostředí bohaté na cíle. General Motors loni v Číně prodal 2,1 milionu automobilů. GM prodává v Číně více aut než v USA. (Asia Times)