Dva nasprejované obrázky, které byly původně na zdích v okupovaném palestinském území okleštěném záborem Izraele, byly ze zdi vyloupnuty a nabídnuty na prodej v USA a ve Velké Británii. Známý sprejer, jehož kritické obrazy rádi používáme jako ilustraci, je vyrobil pro Betlém v roce 2007. Podívejte se na jeho osobní stránky, kde má i archiv hotových děl.
První malba byla nabízena na aukci v Keszler Gallery v Hamptons nedaleko New Yorku v srpnu 2011. Vymlácení maleb Stop and Search (obrázek) a Wet Dog původně namalovaných na stěnách v okupované západní části Palestiny vzbudilo zásadní nesouhlas mnohých uměleckých kritiků. Smysl akčního spreje je být tam, kde je namalován (in situ), což je definice každého akčního umění. Podle mnohých teoretiků nemá žádná galerie právo podobná díla vlastnit.
Dalším prodaným dílem jsou slavní líbající se policajti (Kissing Coppers) udělaní kolem 2005 v Brightonu na jedné zdi hospody a Rudá krysa, která zdobí Los Angeles. Stephan Keszler, majitel umělecké galerie v Miami, si Banksyho zavolal společně s dalšími umělci, aby udělal něco kritického i pro USA. Barton tvrdí, že podle dostupných informací si galeristé dílo na místě v Západním břehu neukradli přímo. Dílo údajně odebrali ze di samotní Palestinci a prodávali na e-Bay za půl miliónu dolarů. Protože je asi 4 roky nemohli prodat, pak je nabízeli na nižší cenu jednotlivým galeristům tak dlouho, až jednoho našli.
Galeristé Barton a Keszler zaplatili 24,000 liber za transport stěny (6 tun) a následná restaurace a zarámování přišlo na 34.000 liber, včetně zaslání do New Yorku na prodej, což bylo dalších 24.000 liber. Američané malby koupí se stejnou jistotou, s jakou financují ožebračení Palestinců a okupaci jejích území. Jen za Obamovy vlády stoupla pomoc Izraeli ze 2 miliard na 3 miliardy dolarů.