Autor: Zdeněk Jehlička
-
Zveřejněno 30.11.2019 20:48
-
(23911 Návštěv)
Pokud nedojde na českém trhu k jasnému označení produkce z nelegálních izraelských osad Západního břehu, bude možné legitimní výzvy k jeho bojkotu opřít i o rozhodnutí Nejvyššího soudu Evropské unie. Na toto zboží bude napříště v EU pohlíženo jako na nežádoucí, což vede již dnes zastánce Izraele až k hysterickým reakcím.
Autor: Václav Umlauf
-
Zveřejněno 23.11.2019 14:18
-
(24135 Návštěv)
Tento kontinent ukazuje, že systém globální loupeže začíná narážet na své meze. Pak už nebude ani pastva pro střední třídu, která snad otevře oči a uvidí, jak byla pitomá v zájmu jednoho procenta. A Česko asi bude jako obvykle poslední země, která se probere z neoliberálního obluzení.
Autor: Petr Umlauf
-
Zveřejněno 17.11.2019 22:19
-
(23944 Návštěv)
K účinné kontrole ZP je zapotřebí zajistit, aby se do orgánů zdravotní pojišťovny mohli dostat zástupci pojištěnců. Tito přímo volení zástupci pojištěnců musí být jasný mandát a možnost, jak ovlivnit směřování pojišťoven. Nový návrh zákona chce pravý opak.
Autor: Stanislav Blaha
-
Zveřejněno 16.11.2019 20:00
-
(12698 Návštěv)
Lidé více než odškodnění potřebují víru. Víru ve spravedlnost a trest za činy, které se staly. Stávající stav vytváří dojem absolutní bezmocnosti a vyvolává pocity nedůvěry v soudní systém. Zemřelo 8 lidí, 95 lidí bylo zraněno a podle soudu se nenalezl viník. Takto nelze postupovat a hrát si s lidmi, kteří přišli o své blízké, nebo kteří jsou trvale poznamenáni invaliditou, navíc jsou mezi nimi i děti.
Okrádačka na nabíjení? Elektřina pro elektromobily je dražší než benzín E10 Kdo si pro svůj elektromobil bez smlouvy dobíjí elektřinu na veřejných dobíjecích stanicích, musí sáhnout hluboko do své peněženky. Nabíjení bez smlouvy a na silnici stojí částečně více než tankování benzínem Super E10. Každá kWh elektřiny nabitá na veřejných nabíjecích stanicích stojí v průměru 55 centů na běžných nabíjecích stanicích (AC) a 66 centů na rychlonabíjecích stanicích (DC). Při přepočtu na 100 kilometrů to znamená, že 20 kWh stojí 11,10 eur při normálním nabíjení a 13,11 EUR na rychlonabíjení. Pro srovnání: ujet 100 kilometrů se spalovacím motorem stojí pouhých 10,38 eur, pokud vozidlo matematicky spotřebuje šest litrů paliva a litr (například levnější benzin E10 v současné době) stojí 1,73 EUR. (DWN.de)
PS. Je třeba více zchudnout, to jsou jen přechodné obtíže růstu do země. Pak necháte auto, doma, dáte si zelený klobouk na horkou hlavu a půjdete pěšky.
PS. Ta tubera je OK, v první linii nestačí nikoho nakazit...
A proto nemakáme... Časopis Bild se zeptal Ukrajinců v Německu: Proč nepracujete? Ukázalo se, že je pro ně výhodnější pobírat dávky než pracovat za minimální mzdu v obtížných sektorech práce. Ukrajinec (40 let), bývalý obyvatel Poltavy, uvedl, že nemá "žádnou motivaci" pracovat za 9 eur za hodinu a platit za ubytování, vodu a elektřinu sám, zatímco dávky činí 563 eur a sociální centrum pokrývá účty za energie. (Bild)
PS. To je mediální předehra k tomu, aby zfašizovaná střední třída u nás a v Německu zatleskala, když je pošlou zemřít na Donbas. Západní zbraně a peníze už tam jdou, ale padlých je tolik, že proti Rusku nemá kdo bojovat. Střední třída na Západě bude na řadě až na druhém místě, jak za Hitlera.